Sunday, October 20, 2013

Video- Prof Agus akui #Air #Kelantan kotor tekanan rendah dan #Lebuhraya #Rakyat tidak mungkin.

  



Inilah sikap yang ditempelak oleh Prof Agus terhadap kepimpinan Pas Kelantan yang jumud tak mahu menerima pandangan dan kritikan.

Demi takut akan kritikan dan tak nak bertanggung jawab terhadap air rakyat Kelantan ,Ini adalah video penutup segala kebatilan hakiki rakyat Kelantan yang justeru itu kami annggapkan masalah air di kelantan ini selesai, semuanya cantik dan ambo ingat tak perlulah kerajaan pusat memberi pinjaman geran 2 billion yang di pohon Dewan Undangan Negeri kelantan baru-baru ini... Alasan pemimpin Pas :

KELANTAN TAK ADA MASALAH AIR . SEMUANYA CANTIK MOLEK


2 comments:

  1. Pakcu Rantau Panjang.October 21, 2013 at 1:35 PM

    Untuk menjadi pemimpin yang bukan untuk bergelar "jaguh" dan terangkat tinggi oleh pangkat dan sanjungan dizaman ini bukannya mudah. Banyak kaki pengampu dan kaki kipas yang sedia menjadi "yes man" biarpun keputusannya agak janggal. Apa lagi bila terjadi antara peminpin yang tak sebulu dalam parti maka masing-masing saling mencerca mengeluar kenyatan yang bercanggah dan berbeza.

    Impaknya kepada rakyat yang tidak berilmu menjadi mangsa. Apa lagi yang menjadi penyokong taksud kedua belah pihak tetap telang bulat-bulat tampa tapis kemenasabahan fakta yang dikeluarkan.Ini semua kerana pancing undi. Pulau memulau, perpecahan ummah telah berlaku hasil lidah-lidah mereka.

    Titik pertama bagi orang politik adalah kemenangan dalam apa jua cara sekalipun dan kidmat yang dijanjikan adalah yang kedua kerana terlalu banyak alasan yang boleh dibuat selepas itu.
    Dan "modal" baru sering ditimbulkan oleh orang politik bila setiap kali datang musim PRU hinggakan menengelamkan permasalahan lama yang menunggu janji dikotakan tapi ditimbus dengan janji baru yang menjadi mainan tidur orang kampung hingga ke pagi.Maka bersoraklah mereka kerana telah berjaya "main angin " penyokong masing-masing.

    ReplyDelete