Wednesday, May 7, 2014

@teresakok kata cina akan keluar #Malaysia jika #BN terus memerintah. Orang BN pula kena tanya ini..

Kenyataan Terese Kok semalam membuktikan segelintir kaum Cina memang tak senang duduk di negara Malaysia.

Lebih-lebih lagi banyak dasar UMNO-BN menyusahkan kaum cina. KLIK untuk kenyataan roket kini.

Ambo hanya tersengih sambil-sambil membaca hujahan Teresa Kok tersebut. Biarkan minah itu habis berbicara , membobel bla bla bla tanpa menyedari akibatnya bila orang kampung seperti ambo ni bersuara.....muahahaha

Ingat tak?? bulan lepas akan isu ramai bekas rakyat Malaysia yang koyak pasport terbeliak biji mata nak jadi kaya di Britain.. KLIK untuk imbasan kembali ceritanya.

 
Siapa yang terhegeh-hegeh merayu sembah di lutut kerajaan minta di kembalikan kerakyatan setelah berdekad masa terpaksa jadi hamba orang putih cuci pinggan. Teresa Kok ni kena hati hati sikit .... umur belum tua pun dah nampak simptom nyanyuknya. Are you ok Teresa?

So that's all buah hujah ambo untuk Teresa Kok, moga kaji sejarah dulu sebelum nak berkata. Kalu dan ambo buka mulut kan buleh malu saja.

Muahahahaha.. sekat tu dulu deh. Orang lain lah pulok sambungnya. 

4 comments:

  1. Kena tanya bila nak berambus? Cepatlah .

    ReplyDelete
  2. cepat-cepatlah berambus...tanpa cinapun Melayu dapat hiidup dan makmur,

    ReplyDelete
  3. Aku harap dia tunjukkan contoh yang dia keluar dulu dari MALAYSIA ,di ikuti KIT SIANG ,GUAN ENG, Dan cina cina yang tak hormat kerajaan malaysia , jangan berani cakap je ,jangan jadi tong kosong yang ada taik ,busok oh.....

    ReplyDelete
  4. Dah pegang ekonomi malaysia hingga 80% masih tak puas hati?. Eloklah berambus. Jangan cakap je?.

    ReplyDelete