Sunday, January 20, 2013

VIDEO - AL-ARQAM , AYAH PIN DAN UMNO SAMA SESAT- NIK AZIZ

Berasa nak panas line weh!!!!!!!

Buat keluar peluru penabur dululah.....

Malas nak taip banyak-banyak, makin banyak ditulis makin makin tak dengar kata orang Pas ni.


Maka, bila Nik Aziz kata macam tu, tak ada gunalah kiranya orang UMNO ni sembahyang tungging tangok, tak ada gunalah puasa , tak ada guna lah haji dan sebagainya,,,, karana SESAT. ROSAK AKIDAH!!!!!!!!


Mungkin orang Islam yang berparti Pas saja yang tidak sesat dan mendapat segala ganjaran pahala dan keberkatan dari Allah Taala. Orang lain yang tidak mengikut parti Pas adalah secara relatifnya dicap sesat kerana satu titik benih kata(hujah) yakni ayat utama Nik Aziz menempelak UMNO ialah 'MENGAPA UMNO TOLAK ISLAM'...... Dan ayat ini adalah penyudah kata bak orang main boksing dia panggil BUAH NUTUH REBOH BELEPING.... K.O

Bila K.O, tutup bukulah hujah UMNOnya.

Kesimpulannya  : Benih kata 'KENAPA UMNO TOLAK ISLAM? ADALAH UMBI KEBENCIAN ORANG PAS KEPADA UMNO. 

Ambo tahu rasa kebencian ini sebab ambo sendiri  bekas orang Pas jugok dulu.

Bagi sahabat Pas,,, jangan tanya orang lain tapi tanya diri sendiri buat rujukan maka demo tahulah yang mana yang haq dan yang mana yang batil

Nauzubillah.........


7 comments:

  1. vodo pnya umngok.
    bila suruh tegak kn hukum allah,nak jalankn hudud , x bg.
    kata hukum allah x ssuai lah. ape lah,
    boleh ker ikot suka hati ko nak amik hukum mana yang sesuai?? g la ngaji kitab sana, bg hilang jahil tuh,
    islam ape tu,? tudung x pakai pn x per, buat ceramah x bleh, konsert K-Pop dok tayang2 ponggong bleh plak, yg haram dihalalkan, yg halal diharamkan,,

    insaflah saudara,,, ilmu agama pn x seberapa. nak menghina ulama...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanyo lah diri kamu...kamu org isle ko....kamu dah insaf ko....tapi ngapo ciri2 org isle tak ado pado kamu.....sebab itulah yang di ajar oleh tok guru kamu....jadilah isle sesat....bengong...bengong....bengong....Aku nak tanyo kamu soale...ngapo allah taala jadikan manusia di muko bumi ni berbeza2....soale cepumas.....ngapo allah tak jadikan manusia sumonyo mace tok guru kamu.????
      Lu pikirlah sendiri.....

      Delete
  2. kepada Ambo Orang Kampung demo tengok video ini dalam youtube tentang persoalan demo pd kata2 nik aziz untuk mengeliru rakyat Kelate hingga kini dan tengok video ini iaitu

    http://www.youtube.com/watch?v=xFhipG35HcI

    ReplyDelete
  3. al-arqam sesat tapi mengapa ustaz khalwat aka munajat kena tangkap masa program al-arqam. ustaz tu ahli parti mana? parti dia anuti tu pula sabantal dengan pas.

    ReplyDelete
  4. Biar je apa org tua ni cakap....kan dia dah nyanyok.Allah nak uji dia.Allah nak tengok sejauh mana dia nak sesatkan umat Islam....
    Puak2 pas ni dah jauh tersesat....TGNA umpama TUHAN bg puak2 PAS ni....mereka lg takut TGNA dari ALLAH.Sebab tulah apa TG ckp sumenya betul....Mereka dah tak boleh berfikir secara rasional kerana terlalu takut sebab syurga dan neraka di tangan TG.

    ReplyDelete
  5. Yang kawe nampak sedang berlaku sekarang, Label Kesesatan yang Nik Aziz labelkan kepada orang lain ( kepada saudara seagama yang tidak sepatutnya terima tuduhan yang sedemikian) sedang perlahan-lahan berbalik semula kepada dirinya sendiri. Allahuakbar, Allah Maha Besar.

    WokYoh Samad

    ReplyDelete
  6. Lebih baik buat kajian dg arqam dg global ikhwan..hati2 tu tanda org beriman...buat kajian,,,,bawalah dulu bertaubat...sambil berdoa dan banyak bertanya ttg jamaah Abuya ini...agar tak salah buat peneilaian....dah banyak org d indon buat kajian akhirnya ia yg paling depan memperjuangkan islam cara Abuya org dijanjikan...grosirvcd@yahoo.com..

    ReplyDelete